• Bem-vindo

NeverGlades

Posted by jhonatas On 03:08 0 comentários

Creditos aqwcangaceiros 
NeverGlades:


Quest’s de /join guru:
Golden Shrooms: Ache esses x10 Cogumelos em /join guru:

Blue Feathers: Mate x5 Trobbles em /join guru.
Flying tails: Mate x5 Leatherwing em /join guru.
Mixing pot: Mate x1 Guru chest em /join guru.
Recipe needed: Bom,Como eu vou explicar isso =/,Complete esse quest que esse quest vai ser completado :S:
Potion master quest’s:
Hungry for a recipe: Mate x6 River Fishman e /join river.
Recompensa: Elixir recipe(Bag item)
Voltando aos quests daquele bruxa veia:
Missing ingredient: Mate x2 a Wisteria em /join guru.
Delicious Ingredient(Upgraded Quest): Mate x3 a Wisteria em /join guru.
Depois disso,você ganha a badge de guru :p


Quest’s de /join marsh
Bal Gravestorm Quest’s:
Camping Out: Mate x8 marsh tree em /join marsh.
Something in the water: Mate x10 Marsh lurker em /join marsh.
Hair,tooth and bone: Mate x1 Dark Witch em /join marsh,Mate x1 undead berseker em /join marsh2 e Mate um Soulseeker em /join marsh2.
Ruined plans: Mate x1 Thrax ironhide em /join marsh2.
Unreadable map(Upgraded quest): Mate x1 Thrax ironhide em /join marsh2.


Quest de chaosmarsh
Wez Quest’s:
The sabbatia: Mate x20 chaos spiders em /join chaosmarsh.
Grasses: Mate x20 Chaorrupteds wolf’s em /join chaosmarsh.
The spiders have changed: Mate x15 chaos spiders em /join chaosmarsh.
Things that go bump in the night: Mate x1 Marsh Smell-O em /join chaosmarsh.

Categories:

0 Response for the "NeverGlades"

Postar um comentário